support@lastingliving.nl
Heeft u vragen? support@lastingliving.nl
Unique beautiful furniture & quality pieces that last

Frequently Asked Questions

Betalen

Uit welke betalingsmogelijkheden kan ik kiezen?

U kunt kiezen uit de volgende betalingsmogelijkheden: voor de directe webshop aankopen, kunt u kiezen tussen Paypal en Ideal. Voor de betaling van de producten die speciaal voor u gemaakt worden, sturen wij u een factuur via de email, die u via een bankoverschrijving kan betalen.

 

Betaling mislukt of geweigerd?

Probeer het nogmaals. Indien u niet kan betalen via de aangeboden wijzen, neemt u dan contact op met ons.

 

Hoe krijgt u uw terugbetaling?

Indien er sprake is van een terugbetaling, zullen we deze via een bankoverschrijving naar u overmaken.

 

Een product direct kopen

Hoe kan ik inloggen en/of een account aanmaken / wijzigen?

Klik op de Homepage op “Inloggen” en volg de procedure.

 

Bent u het password vergeten?

Klik op wachtwoord vergeten bij het inloggen en u ontvangt een mail om een nieuw wachtwoord in te stellen.

 

Kan ik een product kopen zonder dat ik een account hoef aan te maken?

Ja, u kan een product bestellen zonder een account aan te maken, bijvoorbeeld als gast.

 

Wat zijn de voordelen van een account?

Slechts de eerste keer hoeft u uw gegevens in te vullen, bij iedere aankoop hoeft dat niet meer, dus u kan sneller uw aankopen doen. Tevens kunt u aangeven om onze periodieke nieuwsbrief te ontvangen, met daarin interessante nieuws items en speciale aanbiedingen.

 

Hoe koop ik direct een product ?

Ga naar de webshop, selecteer het product, klik op de winkelwagen, en vervolg de procedure.

 

Hoe kan ik een koop wijzigen of annuleren?

Tijdens het winkelen kunt u altijd terug en uw winkelwagen aanpassen.

 

Hoe lang duurt de levertijd?

Wij doen ons uiterste best om uw product binnen vijf werkdagen bij u af te leveren. De standaard levertijd van een op maat gemaakt product bedraagt minimaal twee maanden. Indien u vragen heeft over de levertijd, kan u ons een mail sturen.

 

Hoe kan ik zelf de status van de levering bekijken?

Via een tracking systeem kunt u de status van uw bestelling bekijken. U vindt het tracking systeem door in te loggen in uw account.

Een product bestellen met een lange levertijd

Hoe kan ik een product bestellen?

Ga naar het te bestellen product en noteer het artikelnummer. Ga daarna naar Contact en stuur ons een email met uw bestelling, inclusief verdere wensen en vragen over bijvoorbeeld de levertijden en kosten van de verzending et cetera. Wij zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen over de mogelijkheden en afleveringskosten.

 

Bezorgen en afhalen

Wat voor bezorg mogelijkheden heb ik?

Het bestelde product wordt bij u aan de deur afgeleverd. U kunt het bestelde product zelf niet afhalen. Wij werken met een distributeur die de bestellingen voor ons verstuurd en aflevert.

 

Hoe kan ik zelf de status van de levering bekijken?

Via een tracking systeem van de distributeur kunt u de status van uw bestelling bekijken. U ontvangt het trackingnummer per mail.

 

Wat moet ik doen als het product niet is afgeleverd binnen de gecommuniceerde levertijd?

Stuur ons een email naar support@lastingliving.nl, en wij gaan voor u uitzoeken waarom het product nog niet is afgeleverd. Daarna nemen wij z.s.m. contact met u op.

 

Een product terugsturen en/of ruilen

Wat kan ik doen als ik het product wil retourneren?

U stuurt direct een email naar ons, met de reden waarom u het product wilt retourneren en we nemen contact met u op.

 

Kan ik een product ruilen?

Door de unieke aard van de producten, is het vrijwel niet mogelijk om een product te ruilen. Wel is het mogelijk een product te ruilen voor een ander product, waarbij een prijsverschil wordt verrekend. Stuur ons een email met uw wens, en wij nemen z.s.m. contact met u op.

 

Wat is de status van mijn retour zending?

Zodra wij het geretourneerde product binnen hebben gekregen, sturen wij u een email.

 

Hoe werkt de 14 dagen bedenktijd?

U kunt uw bestelling binnen 14 dagen (vanaf de datum dat u het product in huis heeft) weer naar ons terugsturen. U dient de originele verpakking te bewaren en weer te gebruiken. U dient zelf voor de eventuele retourzending zorg te dragen en u bent verantwoordelijk voor de juiste verzending. Wij nemen geen producten retour, die afwijken van de staat, waarin wij ze aan u hebben verstuurd.

 

Garantie en reparatie

Heb ik garantie op de geleverde producten?

Nee, per definitie wordt geen garantie gegeven op 2e hands producten, tenzij nadrukkelijk de functie ernstig wordt belemmerd door de staat van het product waarin het verkeerde ten tijde van de levering.

 

Kan ik een product laten repareren?

U kunt een product door ons laten repareren. Stuur ons een email en wij nemen z.s.m. contact met u op.

 

Wat is de status van mijn reparatie?

Wij sturen u een email met de afgesproken reparatietijd. Indien de reparatietijd gedurende de reparatie langer blijkt te zijn, zullen wij u een email sturen.

 

Hoe kan ik zelf mijn account gegevens wijzigen en bijhouden?

Waar kan ik mijn eigen gegevens wijzigen en bijhouden?

Op de website kunt u klikken op “inloggen” en op uw account klikken.

 

Veiligheid en privacy

Zijn mijn gegevens veilig en hoe worden deze gebruikt?

Uw gegevens worden beschermd volgens de privacy regels en slechts gebruikt voor het verwerken van uw bestelling en uw aanbiedingen per email.

 

Worden er cookies gebruikt?

Ja, er worden cookies gebruikt om de website goed te kunnen laten werken.

 

 

Heeft deze webshop een veilige betaalomgeving?

Ja, deze website gebruikt de betaalsoftware binnen een secured omgeving en alle gegevens worden 128bit versleuteld.

 

Klantenservice en bereikbaarheid

Wat te doen met een klacht?

Neem direct contact met ons op via info@lastingliving.nl , en wij zullen uw klacht zo snel mogelijk behandelen en naar een passende oplossing zoeken.

 

Hoe kan ik contact maken met Lasting Living?

Stuur een e-mail naar:  info@lastingliving.nl of via onze contactpagina. Wij zullen altijd uw mail binnen 24 uur beantwoorden.

 

Hoe kan ik mezelf op nieuws en aanbiedingen abonneren?

Klik op aanmelden voor onze nieuwsbrief voor de laatste aanbiedingen en updates!